SERVICE & GARANTIE

Algemeen
Bij ieder door ons geleverd product ontvangt u een factuur. Deze factuur dient naast aankoopbewijs van uw bestelling ook als garantiebewijs. Mocht er onverhoopt een defect optreden aan uw product heeft u de factuur nodig om aanspraak te maken op de garantie. Het bewaren van de factuur is ten alle tijden uw eigen verantwoordelijkheid; er worden geen kopieën verstrekt.

Reparaties & Garantie
Uiteraard heeft u bij alle door ons geleverde producten recht op garantie. De duur van de garantie is standaard 12 maanden, tenzij anders vermeld op uw factuur / aankoopnota. Mocht er onverhoopt iets defect gaan aan het door u gekochte product kunt u aanspraak maken op deze fabrieksgarantie door uw product bij ons ter reparatie aan te bieden. Wij verzorgen voor u het verdere reparatietraject. Of uw product binnen de garantievoorwaarden valt is ten alle tijden ter beoordeling van de betreffende reparateur.

Retouren
Stuur de apparatuur aangetekend en verzekerd retour. Lince is niet verantwoordelijk voor schade ontstaan tijdens het vervoer naar de Lince werkplaats. U draagt zelf de kosten voor het versturen van uw product. Wij nemen, mits het product onder de garantievoorwaarden van de reparateur valt, de kosten voor verzenden naar u terug voor onze rekening. Let op: ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd! Nadat de aanvraag in behandeling is genomen door onze technische dienst ontvangt u instructies met betrekking tot het versturen van het product.
Copyright © 2017 Lince Electronics